Ledig..

Jag hade hopptas åp bli utringd på jobb men icke, så min dag har ägnats till städ, tvätt osv. Trökväder, kenzo är inge rolig att gå ut när det regnar, så inga långpromenader blir det trötl.. Han luktar dessutom blä när han är blöt..Det kanske han tycker jag gör också när jag är blöt, vem vet?
Becca kom och hälsade på... VI myste i soffan och jag fick fotmassage:) Skönt att få ventilera sig ibland.. Jag är lyckligt lottad på det viset, vissa av mina nära kan det gå månader utan att man pratar med och ändå så vet man att kman alltid kan öppna sig för dom. Mina stjärnor.


Jag mår som en gudinna, förutom att jag håller på utvecklar hen hysterisk dödsångest inför Spanien, jag är ju helt hundra på att vi kommer krascha, och att jag inte åker med dom jag älskar(för att inte missupfattas, visst tycker jag om mitt lag men det är ju inte samma kärlek) Hade jag åkt med mina älskade så hade jag kunnat krascha med ro i hjärtan, att få se dom ändå in i sista dödsögonblicket, få höra deras röster osv. ja jag vet, dramaqueen. Maria och emma har upplevt mig i mitt hysteriska sist vi flög till Korfu, ja dom fick skämmas allt. Haha.

Äntligen så slutar Henke snart, jag börjar bli rastlös. >NU vill jag att han ska komma hem! Blir jag inte urtingd på jobb imorn så kommer jag storkna av tristess!


Jag tycker denna låt är så mysig.. Jag blir glad av att lyssna på den..Jag tror att det beror på att jag kopplar samman den sen i somras när vi var och badade i alfta vid nå stenar osv.. Lr ja.. jag badade ju inte så länge, jag är ju en aning kinkig med hur varmt det måste vara i vattnet.. men i kom jag allt.. mest av tiden så skrek jag på Henke och Robin, skällde en aning över att jag inte tänkte vara den som räddade dom när dom hoppade från stenarna och bröt ben och skulle drunka för att jag aldrig skulle orka dra upp dom. Annars har det inte hänt så mycket denna sommar, jag planerar en massa för nästa iaf:) Men ändå, så har denna sommar varit klart en av de bästa i mitt liv.  Ja, som sagt. Jag mår som en gudinna. Bästa sällskapet ever, alla borde ha det som mig.

Det är för bra för att vara sant så<3









Jag ska väl göra en resumé av senaste tiden något tag, Jag är ju väldigt dålig på att uppdatera här, men jag förbrukar knappt något tid till dator, förutom musik och boka träningar. Förbannar mig själv att jag inte fixar mina högtalare så jag kan få lite mer känsla av musiken än att spela på denna dator som man knappt hör.

Leta dosan nu som jag just höll i...

Bye for now. Lr för alltid.. Ska jag lämna några ord då jag vet att jag inte kommer göra mig tid att skriva här innan resan och min död.. NJae-- inge mer förutom att man ska vara glad för det man har, det kan ryckas så fort ifrån en.  Älska som aldrig för, och respektera den du älskar. Såra aldrig någon i onödan eller för tillfälliga lustar. Det ger dig inget värdefullt. Jag kommer dö som lyckligast, tpsikt. haha det är väl ironi?:P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0