Till det ovanliga

så ska jag passa på att gnälla lite:P Ironin förståddd va?Jag gör ju i stort sett inget annat, men nu är det såhär, förutom att jag har sean banan's låt-skaka rumpan ekandes 24 timmar om så har vi inga kanaler sedan 1 vecka tillbaka, och det kommer ta ytterligare 2 veckor. Jag kommer verkligen bli knäpp, och min dator ballade just ur så nu får jag antasta Henriks när jag ska antasta nätet. Ikväll ska jag äntligen träna handboll, jag har jobbat alla andra dagarna. Jag kommer dock inte hinna med så många träningar innan vi ska iväg på våran spanien resa med laget i 5 dagar.. Jävla upplevelse det kommer bli..! kul att bolla i ett annat land.. längtar..:) och riktigt dygnsvild är jag nu när jag jobbat nätter igen.. Ja nä det blir inget vettigt inlägg detta så jag går och röker istället och sen läser jag igenopm nicco's blogg.. Den människan får en alltid att skratta.

BY the way så ska jag se till att bjuda på en vacker låt(om jag ändå kunde få denna på hjärnan istället.)



Turn around bright eyes







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0