Till min(a) trogna läsare

Uppenbarligen så måste ni vara efterblivna, jag skriver ni, då du kallar dig själv för folk. Men resten behöver inte ta vid sig, det är en person, som även lider av schizofreni och när hon hittar på sina urlöjliga historier så kallar hon sig själv för folk. Jag vet inte vad du missade riktigt, i mitt tidigare inlägg då jag skrev klart och tydligt att detta riktar sig inte mot n¨gon speciell person.  Korkat av mig att ta bort det förra inlägget då jag hade tänkt att göra om det just för att poängtera och ville ha klara punkter vart tusan du får dina sinnessjuka idéer ifrån. Så därför får jag ju dumt nog skriva ett nytt nu då. Men till er, ni folk som du kallar dig för.

Henke har aldrig varit dum på mig, jag skrev aldrig det, som du ni påstår att jag gjorde i förra inlägget, Vilket jävla påhitt, rabita jävla historier, vad får ni ut av det? Har ni dyslexi eller lider ni helt enkelt av både personlighetsklyvning och hallucinationer?Återigen så skrev jag klart och tydligt att mitt downmoment inte riktade sig på någon utpekad, men ändå så försöker ni lyckas att göra om det. Aldrig Aldrig har han varit dum eller så på mig, jag kanske ska upprepa det många gånger så ni du inte får för er att hitta på några nya historier, Jag fick höra denna idioti igår och allvarligt, jag har ett ganska hett temperament men uttnyttjar det inte ofta nuförtiden som jag gjorde förut, men av det där så var det knapp en droppe att rinna över. Hur mår ni egentligen? Har ni inte bättre saker för er än att försöka besudla andras liv era jävla gamar, Ni har inte mycket värde alls för hur ni håller på, tänker ni inte alls på karma, Fan när skiten ni gör mot andra slår tillbaka mot er, jag gottar mig inte mycket åt andra men då jävlar ska jag sitta och skåla och jubla åt er, för att det är ni förtjänar. Han är inte sån människa som ni andra som mår bra av att få andra att må dåligt.

Min gissning är att ni är så jävla avundsjuka, för ni kommer aldrig någonsin under eran livstid att komma i närheten av att vara en sån underbar människa som honom, Det ligger inte i hans natur att vara dum/Elak som ni påstår att jag skrivit. Det finns ingen bättre människa än honom, ingen som är roligare, smartare.
Egentligen så kastar jag bort tid, det finns inte ord att beskriva Henke på rätt sätt. Han är helt enkelt en gudagåva till denna jord, synd för er idioter som inte vet bättre. Jag förstår att ni avundas honom, för ni kommer aldrig bli som han.

Så. Behöver jag förklarar mig mer, jag kanske inte var riktigt tydlig?
Jag förstår att för andra som läser måste tro att det är jag som är schizo, men jag har ju tydligen en trogen läsare som förhoppningsvis fattar nu.

Lina hade lämnat en kommentar på förra inlägget, absolut är jag på den idén, men jag tycker vi kör på inlines:)

Jag har alltid haft svårt för Ken, men jag måste ju variera mig lite i musiken.




LIte så man blir på bättre humör:) jag är iaf hemma på timmar nu så jag ska snart iväg och jobba igen:(
Igår så rullade jag och Becca omkring på inlines, riktigt roligt. Man var en aning ringrostig då man inte haft ett par såna där på fötterna på några år, Carro tyckte att dte såg ut som jag inte gjort något annat i mitt liv men hon är uppernbalrigen sinnesförvirrad:P Jag var ju ledig igår men Hanna undrade om jag kunde ta hennes kväll så kunde hon ta min söndag så vi bytte, nice:) men en aning stressigt då för det var i stort sett bara åka från resursen, hem till maria, åka hem och byta om til skor och ta cykeln till jobbet. Ja tänkt, jag har börjat cykla:) Och handbollen är igång igen, som jag längtat, men resorna till edsbyn blir inte så många för oftast så jobbar jag de kvällar som träningarna är men men.. That's life.. Det blir iaf ingen dansvisning för mig på söndag. MIn rygg är numer också slut. Jag har väl inte direkt skött mig när det gäller dessa övningar.. Sånt är jag korkat lat på.. Så, såklart får jag ju skylla mig själv också.. :P

Jag saknar Kenzo som en tok.. och Tuva.. !! snart så.. är badrummet klart.. Jag är så tokless på detta!

Och jag som aldrig kan låta bli att tänka på minnen beroende på vad för låtar som spelas, och en låt som jag tyckt varit skön redan från första gången jag hörde den, och på något vis en sån låt som fick en att tänka på Henke, han utsrålar samma energi, sån där sak som man blir glad av så gjorde denna låt med en. speciellt så efter en tripp till Gävle och denna spelades på radio så kan jag absolut inte låta bli att nästan fnittra varje gång denna spelas,  det är ju en för mysig låt:)


Så har vi 2 även delade meningar om Fergie, jag tycker hon är ashet, men han gör det inte-! Jag förstår inte, han är kille, han måste vara blind. Snygg är hon!


Nä nu ska jag ta och lyssna runt på lite musik på youtube som gör en på bättre humör, så jag kan släppa det där löjliga jävla påhittet. Inte behöver jag upprepa mig igen va? Nä nu borde det vara förstått. Det tar väl inte lång tid tills du har ett nytt påhitt så jag väntar. Horbakterien säger bye for now;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0