Återigen

Min humor är ju enligt mig själv av det bästa slaget


Ligger och väntar på dom som ska renovera badrummet.. Igår när jag ringde så sa jag att dom fick komma strax efter åtta så den hårt Arbetande Heinrich slipper kliva upp onödigt tidigt.. Men hade ju inte rä'knat med att dom skulle ta sån här sovmorgon... Jag ska snart packa lite kläder och skor så jag och becca kan åka iväg och dansa.. Ska väl slänga in löshåret också tror jag om jag orkar.. In till bollnäs bästäder måste jag komma ihåg så jag kan lämna vad det är jag vill ha i badrummet.. Imorn äntligen.. Ska jag göra försök att jobba. Längtar, jag blir knäpp av att gå hemma såhär länge..

Jag kan inte vara ensam om att tycka att Faddes låt är så otroligt underhållande!


Kommer komma nästa vecka i best of.

 


Måste ladda med bra musik så man blir på G, nog för att jag och Becca redan är bra på att liva upp varandra, det ska bli en jävligt rolig dans stund där vi slängt med lite olika låtar, både fart och lugna, snart så..:)

LIte olika låtar som är roliga att dansa till




Nicolina kommer hem snart, då skulle vi ut på någon skogstur vid en sjö och ro ut nakna i båt och äta ananas på burk, det var tradition sa hon Haha.






Här har  du mig Helen hehe:P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0