min lediga dag..

Och jag lägger fortfarande upp för många saker som jag tror mig ska hinna genomföra på en dag.. idag har jag dock bara hunnit till arbrå, färgat håret, städat bakom spis och torka golv, dammsugit.. tog med kenzo ut och skulle klippa klor och borsta honom lite.. av med gammal päls hade jag tänkt..  efter vatt ha varit ute en stund så tänkte jag hänga Kenzos scarf på mitt cykelstyre.. Snopet.. min cykel är stulen.. lr ja.. rättare sagt.. mammas.. haha.. ja så går det.. är man fgodtrogen och inte låser den så får man ju helt enkelt skylla sig själv.. Vem fan vill ha den cykeln då..!? jag som cyklade hem på dne från jobbet igårkväll.. nåon som passat på att tagit den inatt lr nå då.. Hoppas ni slår ihjäl er på den..:)

Nåja.. Dessa dagar är väl sådär.. Jag försöker ju sluta röka.. så mitt humör är inte det bästa.. Så blir jag deppig och arg på mig själv att jag sitter i en sån här nikotinabstinens som jag gör.. Jag är så dum.. Ja.. Ungefär som när man är gravid lr har värsta pms.. Ena stunden vill jag bara skratta och den bara gråta..
Nu har jag typ urtråkigt.. Henke sover, väntar på att han ska vakna så vi ska iväg och sola.. Men hittills inga livstecken.. och jag håller på bli nipprig.. så plågar jag mig själv med lite tyst deppmusik nu också för att inte väcka honom medans jag fantiserar om hur det skulle vara med en mentholjävel.. Jag var på väg inatt att springa till statoil.. Och idag har jag varit på MM 2 gånger men varje gång får jag lika mycket ångest för att jag är så nära att plocka ett sånt där kort till ciggarett automaten.. Men i denna skrivande stund så är jag så arg på mig själv, nästan till gråt för att jag inte gjorde det...


Kanske man borde spela in detta...? Kenzo och Henke verkar snarka ikapp med varandra..
Åh.. Ge mig lite sennesro..!!
Jag har alldeles för mycket osorterade tankar i huvudet som bara spinner omkring och känns som att man snart kommer springa in i en vägg..

Jag behöver sysselsätta mig med något.. För att stilla tankarna..!
INget nytt träningskort har jag fått heller..  Blä Blä Blä...


NU skulle man haft en vattenballong att väcka dom med..Men förstår att dom är trött.. Men jag blir knäpp snart av tristess..


And if I bleed, I'll bleed,
Knowing you don't care .. I sleep just to dream of you..



holding my last breath
safe inside myself
are all my thoughts of you
sweet raptured light it ends here tonight....


Nää.. fy.. Jag vill bort...










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0