Ledig

För en gångs skull, Det var tack vare Hanna Hägglund som fick timmarna efter lunch att rulla och gå fort, dagen kändes inte lika tung längre då. Så jag hann inte med så mycket igår annat än att åka iväg och dansa. Idag hade jag inte tänkt sätta upp så höga mål som jag sen inte hinner göra till min besvikelse. Försöka hitta en lampa och städa är det som står på dagens schema, förutom att åka till arbrå lite snabbt då.


Denna morgon gav jag upp att försöka somna om efter att Henke gjorde sin alldagliga pliktfärd till jobbet, jag är på relativt bra humör, har ägnat en del tankar på hur glad jag är för dessa människor jag har runtomkring mig. Jag har alltid så sjukt roligt när jag är med någon. Det känns som att man verkligen tar vara på den korta tiden då det inte är ofta jag hinner träffa mina stjärnor. Och alla ni får mig att må så bra!  Som när man är med Henke,det gfår aldrig att bli besviken på denna plan inte. alltid roligt, Emilie, alltid roligt,, Becca, alltid roligt, Hanna, alltid roligt, Maria, alltid roligt, Madde, alltid roligt. Ja kanske dumt att börja nämna namn ifall någon tar illa vid sig för att jag glömmer nämna dom men även mina vänner vet då hur uselt minne jag har, so you know what I mean. Exempel som dessa få gånger vi har tagit en trip till Nicolina, vi tjejer har alltid så sjukt roligt, lika igår med Becca, båda vi får sån hemsk tonskala när vi härjar upp varann och paratar i mun på varandra och avslutar varandras meningar i ett medans vi är som i en trans av ideér och historier,minnen osv. Ja det går inte att beskriva riktigt men hon vet vad jag menar. Och på dansen, gänget vi dansade med då måste ju funderat vad vi var för sorts människor, då denna grupp var av nivå 2 som vi hoppade in i för vi har missat 1 måndag, aja skitsamma. Emellan låtarna så höärjade ju vi på som vanligt, gjorde våra egna danser(Ala pinsamma gester) Även här så vet nog ni vilka vi menar. Och bilresan hem, vi sjöng, vi dansade och hade såna nostalgitripper till gamla gamla låtar. Ja.. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er, Lika sist Emilie var hem, så hann jag en liten sväng stanna hos Maria där även madde var. Jag skrattade så jävla mycket den korta så jag tror inte jag kan räkna det på några dagar, Emilie är ju Hmm.. Väldigt ärlig med vad hon tycker och tänker, Så jag tänkte bjuda på att visa henne mitt foto som sitter på min namnbricka som jag egentligen skall bära, men det vore bara att ge folk en gratis hjärtinfarkt. Hennes min och ansiktsuttryck vid första synen av mitt foto går sent att glömma, för att inte påpeka att jag typ skulle kunna döda när någon påpekar att jag ser ut som mina föräldrar under vissa omständigheter, så tror jag nog att det var Madde som var ganska snabb på att passa på och påpeka detta. Aja, skitsamma det går inte att förklara hur guld värda alla ni är för mig, jag mår alltid så bra i erat sällskap och har alltid så roligt,

Jag märkte att mitt försök att försöka ge en förklaring om hur roligt vi har blev lönlöst och mest osammanhängande drabbel bara för er som inte själva får uppleva oss. Nu ska jag nog göra ett ryck till arbrå och sen om jag inte får tag på Bjurs Emma så blir jag nog tvungen att attackera edsbyn också! Det känns som att denna dag kan komma att bli bra,


By the way, gamla godingar som jag och becca rockade till igår in the car.









Glädje av dig, tänk vad du gör mycket för min sinnesstämning- Guld värd du H.





 
Never ever felt like this before..
You keep me safe from darkness..
You're my angel, saves me from danger..

Nu så, hejdå.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0